Toimitusehdot

Voimassa 1.10.2018 alkaen

Verkkokauppa

Urban Bloom Oy

Rantakatu 5, 04400 Järvenpää
urbanbloomclothing@urbanbloom.fi
040 7335633
Y-tunnus 2874544-2

UrbanBloom Oy myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat
sisältävät arvonlisäveron. Ahvenanmaalle myytäessä Pidätämme oikeuden hintojen ja
toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin. Seuraathan verkkokaupan
ohjeistusta tilauksen loppuunsaattamiseksi. Ostokset maksetaan verkkokaupan
kassapalvelussa. Tilaus on sitova, kun verkkokauppa on lähettänyt sinulle sähköpostitse
tilaus- ja maksuvahvistuksen. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen
antamista tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistuksesta näet tilauksen loppusumman,
toimituskulut ja toimitusajan. Tilatessasi Urban Bloom-verkkokaupasta sinun edellytetään
tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaajan tietojen käsittely

Tilaajan antamat tiedot tallennetaan verkkokaupan asiakasrekisteriin, josta henkilötietoja ei
luovuteta ulkopuolisille tahoille. Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä
suoramarkkinoinnissa, mikäli tilaaja on antanut tähän suostumuksensa. Muussa tapauksessa
tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen
tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilaajalla on
oikeus halutessaan tarkastaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä.

Maksaminen

Urban Bloom Oy:n käyttämä Checkout on yksi Suomen johtavista maksuvälittäjistä ja sinulle
turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty
Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus
2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on osa OP-ryhmää.

Pankkimaksut

Checkout palvelun kautta maksusi välittyy verkkokauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien
suomalaisten pankkien maksupainikkeet

  • Aktia
  • Danske Bank
  • Handelsbanken
  • Nordea
  • Oma Säästöpankki
  • Osuuspankki
  • POP-pankki
  • Säästöpankki
  • S-pankki
  • Ålandsbanken

Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, josta maksusi verkkokauppiaalle.
Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit
MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja
MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman
maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla
maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

  • Pivo
  • MobilePay
  • Masterpass

Nämä ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona
tililtä tai korttimaksuna kortilta hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla
onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa
sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu
soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun
liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin
matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot
peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat

  • OP, Collector
  • Jousto
  • Mash (ent. Euroloan)
  • Svea

Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun.
Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän
sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi
webpay.svea.com/fi

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimituskulut Suomeen
ovat 4,90 €, yli 100 euron tilauksista emme veloita toimitusmaksua. Tilatun tuotteen voit
noutaa halutessasi myymälästämme toimituskuluitta (Rantatie 5, Prisma-keskus, 04400
Järvenpää). Tuote on noudettavissa 2 päivän päästä tilauksen jättämisestä, ellei toisin
mainita.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat 2-7 päivää. Mikäli kyseessä on tilaustuote, on
toimitusaika 7-14 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme
vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista
välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi, mikäli tilattua tavaraa ei ole vielä toimitettu. Peruutusilmoitukseen tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja ilmoitus tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen urbanbloomclothing@urbanbloom.fi.

Mikäli haluat palauttaa tuotteita, ne tulee lähettää postitse 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Käytettyä tuotetta ei voi palauttaa. Palautus sisältyy tuotteesta perittyyn 4,90 € toimitusmaksuun.

Liitä mukaan tilauksen mukana toimitettu palautuslomake. Täytä siihen nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Täytä myös tilausnumero jonka löydät pakkauslistasta sekä palautuksen syykoodi. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa.

Palautusosoite:
URBAN BLOOM OY
Rantakatu 5
04400 Järvenpää

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä
paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 12,50 euron
palautusmaksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi,
tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja
palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun
puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi
reklamaatio Postiin.

Muuta huomioitavaa

Neuleet
Urban Bloom-verkkokaupan valikoimiin kuuluvat sekä luonnonmateriaaleista että keinokuiduista valmistetut neuleet. Muistathan, että neuleet voivat nyppyyntyä käytössä ajan myötä. Tämä kuuluu neuletuotteiden ominaisuuksiin. Suosittelemme, että huollatte neuletuotteita nukkakammalla tai nukanpoistolaitteella. Mitä enemmän tuotteessa on keinokuitua, sitä enemmän se voi käytössä nukkaantua. Pitsi- ja reikäneuleisiin voi syntyä käytön myötä langanvetoja. Mikäli kuitenkin huomaat langanvetoja tai muita virheitä jo vastaanottaessasi tuotteet, ilmoitathan siitä heti asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@urbanbloom.fi tai puhelmitse 040 733 5633.

Silkki ja villa
Muistathan aina noudattaa tuotteiden pesuohjeita. Silkki- ja neuletuotteet suosittelemme pesemään käsin tai pesupussissa pesukoneen silkki- tai villaohjelmalla, suosittelemme käyttämään silkille ja villalle tarkoitettuja pesuaineita.